باز نشر مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد است

Friday 6 September 2013

سی و سه سال گذشت ولی هیچکس مرا تحویل نگرفت.


سی و سه سال گذشت ولی هیچکس مرا تحویل نگرفت.

مدت هاست تقاضای من برای یک گفتگوی ساده و بی حاشیه با ایرانیان بی خدا، کافر و یا حتا کمونیست و ضد انقلاب بی پاسخ مانده، خیلی ها جواب هایی به من داده اند، دشنام ها و ناسزاهای زیادی خورده ام اما دریغ از یک نام حقیقی، همه با نام مستعار می آیند به امام راحل و ابوی محترم ناسزا می گویند و می روند ولی  یک هموطن کافر شناسنامه دار به دفاع از این آیین و یا در مقام رفع شبهات من قیام نکرد!
برای اندیشه ای که یک نفر حاضر نیست با نام و نشان حقیقی از آن دفاع و به مناظره بنشیند، باید گریست...!
اگر امروز شما شیعه را به مناظره بخوانید هزاران شیعه اسم و رسم دار در سراسر دنیا ندایتان را لبیک می گویند. قم و نجف و مشهد و تهران و ... در مقام پاسخ اعلام آمادگی می کنند.
 چگونه است که از پاسخ یک متخصص بواسیر و چشم از دانشگاه امام صادق، منتقد احمدی نژاد و معتقد به اصل ولایت فقیه، نویسنده متن های وزارت اطلاعات ، روزنامه نگار ولایی که بیش از یکصد وده اثر مکتوب دارد و مدیر مسئول دو نشریه و دو موسسه فرهنگی انتشاراتی کتاب هویت و مسئول چاپ خانه وزارت اطلاعات است و مقالات بسیاری در حوزه دین و سیاست و مبارزه با دگر اندیشان  دارد، طفره می روید؟!
من به عنوان بسیجی خیبر و مدیر مسئول مطبوعات ولایی (رکن چهارم دموکراسی و آنتن وزارت اطلاعات) خواستم با گفتگویی اذهان مردم را روشن کنم،  خواستم ضمن بیان دردهای شما و دفاع از حقوق شهروندی درجه چندم شما، بین مظلومیت و حقانیت تفکیک قائل شوم، می خواستم همه بدانند که آقازاده های مظلوم و برادر سمیر (خواننده پاپ)، با ضد انقلاب و ضد دین هم مذاکره میکنند، اندیشه را اول با اندیشه باید پاسخ دا اگر جواب نداد راهی جز گرفتن فتوا از ابوی و قتل های زنجیره ای نیست. گریز از این میدان نشان سستی بنیان این اندیشه است، تا آنجا که من می دانم  اکثر ایرانیان ضد انقلاب هستند و بسیاری نیز اصولا خدا و دین را قبول ندارند، یکی از این خیل خایه کرده و در این مناظره مجازی یا به تعبیری گفتگوی دوستانه شرکت کرده تا ترتیبش را بدهیم (به راه راست هدایتش کنیم)، می گویید بسیاری از جوانان ایران چشم هایشان باز شده و دیگر به خرافات دینی باور ندارند، پس برای این نویسنده صاحب نام ایرانی که نوشته هایش به زور دوست و برادر گرامی سعید اسلامی(امامی)  بر دگر اندیشان کم تاثیر نبود - به نمایندگی خیل کثیر آقازاده ها ارزشی -ارزش قائل شده و پاسخگو باشید، این پاسخگویی برای شما آبروست و برای ما یک لقمه دیگر.
مرد باشید و با نام واقعی خود بیایید با من مباحثه کنید. آدرس و نشانی شما الزامی ست و مهر تاییدی بر حقانیت شما. اصلن بیایید ایران تا در سیمای جمهوری اسلامی بحث های فلسفی کنیم بعد از بحث هم به یک دیزی با نوشابه دعوتتان میکنم. با بودن برادران گمنام امنیت شما را تضمین میکنم.

پیشاپیش به همراه برادرم سعید امامی از اتوبوس شما دگراندیشان در ته دره استقبال میکنیم

خرعلی
1392/6/12

No comments: