باز نشر مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد است

Thursday 28 March 2013

نامه یک بسیجی به دکتر خزعلی


این نامه به اشتباه و به دلیل تشابه اسمی به این وبلاگ ارسال شده است. برای حفظ امانت متن آن بدون هیچ گونه تغییری منتشر می گردد باشد که به گوش مخاطب اصلی برسد.

با سلام بر رزمنده بزرگ خیبر، برادر بسیجی آقای دکترمهدی خزعلی،

آقای دکترخزعلی گرامی، راز سالم ماندن خود را با دیگران در میان گذارید. بگویید که چگونه شما می توانید در مقابل شکنجه های سخت و مرگبار جنایت کاران رژیم مقاومت کنید. شاید بهتر باشد کتابچه ای راهنما متشر کنید که جوانان آزادیخواه بدانند چه کنند که مانند ستار بهشتی به راحتی کشته نشوند. شاید همه یاد بگیرند که مانند شما مقاومت کنند شاید دیگر شاهد کشته شدن مبارزان بی گناه نباشیم.
بی گمان شما مناسب ترین فرد برای این گونه آموزش ها هستید.
گردن شما را شکستند، دست و پایتان را شکستند، در سلول انفرادی بارها و بارها زندانی شدید، ماه ها اعتصاب تر و خشک کردید ولی همچنان جسم و روحی قوی دارید که شما را قادرمی سازد فردای روز آزادی تان به فعالیت های روزانه و ورزشی  و مبارزات سیاسی خود بر علیه احمدی نژاد ادامه دهید.
هر کدام از شرایطی که شما از سر گذرانده اید و یا بخش کوچکی از آن می تواند انسانی را با مرگ روبرو سازد و همانگونه که شاهدیم هر روز جوانی در گوشه و کنار زندان های هولناک رژیم به دلیل همین شکنجه ها کشته می شود.
وقتی در خبرها می خوانیم که زندانیان سیاسی پس از چند روز اعتصاب غذا بی هوش شده و به حال مرگ می افتند با تاسف آرزو می کنیم ای کاش شما این راز بزرگ خود را با آنان در میان گذاشته بودید. آقای دکتر خزعلی نه به خاطر سوگند پزشکی تان بلکه  برای شادی روح امام راحل، روش درست اعتصاب غذا را با دیگران در میان نهید تا مانند شما قادر باشند ماهها بدون خوردن و آشامیدن زنده بمانند.

خوشبختانه شما آنقدر مشهور هستید و امکانات دارید که صدای ضربان قلبتان  نیز از پشت دیوارهای اوین رصد می شود و در صورت کم شدن آن و یا هر مشکلی دیگر به طور وسیعی در رسانه ها انعکاس می یابد ولی می دانید که آزادی خواهان گمنامی هستند که در همان اوین بی صدا جان می بازند بی آنکه خبری از آن ها منتشر شود همین بار مسئولیت شما را سنگین تر می سازد.
آقای دکتر فراموش نکنید جان آزادی خواهان زیادی در خطر است. ممکن است با آنها اختلاف عقیده داشته باشید، ممکن است آنها برانداز و خواهان سرنگونی نظام مقدس شما باشند و یا بی دین، بهایی، کمونیست و هر چیز بد دیگری از نظر شما باشند ولی فراموش نکنید آقای دکتر که شما وظیفه دارید راز جان سختی خود را با دیگران در میان نهید.


«یکی از بسیجیان دوستدار شما»









2 comments:

rozana said...

شما از علم غیبی خبر ندارید ، این دکتر به دلیل علم پزشکی نیست که توان مقاومت در برابر هر گونه شکنجه روحی و جسمی رو دارند بلکه به خاطر ارتباط با عالم غیب دارد که امامش از آن دنیا برنامه روزانه و لحظه ای برای زنده ماندن و نیز زنده نگاه داشتن نظام ولایت فقیه که در رادیو امریکا هم اشاره کرد که به آن اعتقاد دارد اینهمه توانمندی کسب میکند . البته فقط مسئوله لا ینحل این است که امامش چطور نتوانست خودش را بعد از نوشیدن جام زهر نجات دهد . چرا که اگر خودش میبود شاید بهتر میتوانست اینهمه از هم پاشیدگی در نظام جور و جنایتش را سر و سامان دهد . اما شاید میدانست که خودش هم هیچ غلطی از دستش بر نمیآید که نظام رو به زباله دان تاریخش را دوامی بخشد و دیگر کار از این حرفها گذشته

Anonymous said...

یه روایت هست که میگه امام از دست خنگ بازیهای سید احمد دق کرد و مرد و داستان جام زهر رو واسه لات بازی علم کرد .وقتی فهمید که دیگه دیر شده بود و اینچس گالنش قمصور .درد امام راحل یه درد قدیمی بود .شیخ محمد حاءری ملقب به محمد دسته بیل بدجوری خدمت امام رسیده بود در دوران جوانی و حتی در دوران فرانسه هم دکترا نتونیستن برای مون جر خورده امام راه حلی پیدا کنن .
این مادر قحبه ها میگفتن پهلوی و شاهان ایرانی از خودشان مجستمه ساختن و بت پرستن حالا خودشون همه چیز رو فراموش کردن از بهشتی و رفسنجانی و یه مش کس کش شروع کردن به محسمه ساختن