باز نشر مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد است

Friday 5 July 2013

انواع اعتصاب غذا

-آقای دکتر خرعلی خیلی ها نگران سلامتی شما بودند. از چگونگی اعتصاب غذای خود برای خردوستان عزیز بگویید.
 خرعلی:
۴ نوع اعتصاب داریم که من تقریبا همه را تمرین کردم،برای خود سازی خودم هم بود. این ۴ نوع اعتصاب، اولی اعتصاب خشک است که نه آب و نه غذا، هیچی نیست و میانگین میگویند یک خر سالم می تواند ۷ روز دوام بیاورد ولی رکورد جهانی آن ۱۲ روز است. اعتصابی که با آب خالی باشد تا ۴۰ روز خر می تواند دوام بیاورد ولی خران مقاوم وقاطران تا ۶۰ روز هم مقاومت کرده اند. اعتصاب ملایم تر همین آب و نمک و یونجه غنی شده است به اضافه املاح و ویتامین. که کپسول مولتی ویتامین هم اضافه می شود و در قبرس انجام شد با این روش ۱۰ ماه می توان دوام آورد. میانگین اش ۷ ماه است اما ۳۰۰ روز هم داریم و من میگفتم این را تا یکسال می توانم ارتقا دهم. به هر حال این روش های اعتصاب مختلف است و دوستان تعجب میکنند چطور یکی طولانی است و یکی کوتاه.
-آقای دکتر این که شد 3 روش. روش چهارم کدام است؟
خرعلی: روش چهارم خصوصی و ابتکاری ست. اگر قول میدهید رسانه ایش نکنید میگویم.
-بگویید دکتر قول میدهم.
خرعلی: روش چهارم استقاده از سوپ های خانگی از انواع سبزیجات به همراه قلمه بُز و بُزغاله است. با نان سنگک کنجدی دو آتشه.
-آقای دکتر این که غذای آدمیزاد است شما مگر گیاه خوار نیستید؟
خرعلی: برای مبارزه هدف وسیله را توجیه میکند . حتا اگر مجبور شویم تقیه کنیم و به شکل آدمیزاد درآییم.
- آقای دکتر شما چرا اعتصاب کردید؟
خرعلی: بار اول می خواستم به ابوی ثابت کنم که کره ی خلفی هستم ولی باور نکرد من هم دست به اعتصاب زدم بار دیگر با مادرم بگو مگو کردم و قهر کردم. بار دیگر با خر بزرگ طویله (رهبر طایفه خران) حرفم شد.
-چرا اعتصاب خود را شکستید؟
خرعلی: چند بار اول گولم زدند. همیشه من راحت فریب میخورم. گفتند باشه تو درست میگی وقتی اعتصابم را شکستم گفتم سرکار بوده ! بار آخر هم برای رضای دل ابوی و برای اینکه به ایشان ثابت کنم که خر بزرگ از من و ایشان خرتر تشریف دارند به اعتصاب خود پایان دادم و به ابوی ثابت شد که حق با من بوده.
-یعنی شما به اهداف خود رسیدید و دیگر شاهد اعتصاب شما نخواهیم بود؟
خرعلی: اعتثاب الزامن اعتراض نیست. یک نوع خود سازی هم هست و حتا گاهی برای شرکت در رقابت های جهانی، رکورد شکنی و معروفیت هم هست. حالا زمستان قرار است به قبرس سفر کنم اگر در آنجا خری کل کل کرد شاید برای پوز زنی هم شده دوباره با روش ابداعی خودم(همان روش چهارم) اعتصاب کردم و با شکست رکورد جهانی باعث افتخار طویله خودمان شدم.

1 comment:

Tanhay-e-Gharib said...

من به عنوان یه انیمالیست اعتراض دارم. و شکایتم را از طریق رسانه جمعی اصلاح طلبی بی‌بی‌سی جهانی‌ خواهم کرد و به یونسکو تحویل خواهم داد. شما به یکی‌ از نجیب‌ترین حیوانات که چشمای درشت و زیبایی‌ داره توهین کردین! من معترضم به این روندی که در اینترنت پیش گرفته شده.. به هیچی‌ احترام نمیذارین، نه به زندانی سیاسی که هر هفته بیانیه میده و اعتصاب میکنه و میشکنه و میخوره و بعد میگه ملت اعسلام در خطره، برین ری بدین. واقعا آقا یه خورده احترام بذارین باید بشینیم دیالوگ کنیم و به هم احترام بذاریم، به نادونی و خیانت احترام بذاریم و وقت بخریم واسه ولایت وقیح..