باز نشر مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد است

Thursday 12 April 2012

به دکتر مطهری رای دهید

بسم الله قاسم الجبارین

من به عنوان رکوردار جهانی اعتصاب غذای ترو خشک و روزه سیاسی ، از همه ی شما می خواهم که در مرحله ی دوم انتخابات و مراحل بعد از آن شرکت کنید. من بیش از صد روز( آشکارا ) هیچی نخوردم تا مثل رضازاده و علی دایی رکورد دار جهانی شوم پس بر شماست که  نصایح و پندهای مرا به عنوان یک قهرمان ملی آویزه گوش ساخته و لحظه ای در اجرای آنها تردید نکنید.
من با انفعال مخالفم، با رادیکال، با انتگرال، خط کسری و تمام علائم ریاضی مشکل دارم. من فقط به تلاش و مبارزه مدنی و در چارچوب قانون می اندیشم، اجازه نخواهم داد ما را به قانون شکنی متهم کنند اصولن ابوی بنده خود قانون گذار است و من نباید و نمی‌توانم با کاردستی های ابوی خود مخالفت کنم. از هر روزنه ای برای بیان سخن خود بهره می جویم، یکبار با رفتن به سینما و یکبار با سیگار کشیدن. حتا اگر مجبور شوم با گذاشتن پای خود از دایره ی کشیده شده به دورم، پدر تمامیت خواهان را در خواهم آورد. به استادم آفای خاتمی نگاه کنید که چطور هشت سال اعصاب شان را خورد کرد. می خواهیم از کمترین ظرفیت های باقی مانده برای اعلام موجودیت و اعتراض مسالمت آمیز مدنی بهره گیریم! این بار بجای انفعال و تحریم، همه به پای صندوق های رای می رویم و با تک رای به "دکتر علی مطهری"، تنها صدای اعتراض مجلس هشتم را تایید می کنیم، این یک تلاش مدنی و یک اعتراض مسالمت آمیز است. بیاد بیاورید که پدر ایشان استاد مطهری «داستان راستان» را به رشته ی تحریر درآورد . یعنی می خواهید بگویید این اثر کمتر از «تام و جری» ست؟! خود آقای علی مطهری کم در مجلس قبل فعالیت و مبارزه کرد؟! به یاد بیاورید که ایشان حتا تهدید به استعفا از نمایندگی نمودند ولی چون قرار شد حقوق و مزایای شان را ناجوانمردانه قطع کنند، استعفای شان را پس گرفت تا همچنان خاری در چشم کوردلان باشد.
اکنون هنگام اتحاد است و همه ی شما از طرفداران فرزند شاه مخلوع  (که مرا به عنوان قهرمان ملی قبول دارد) گرفته تا اپوزیسیون سبز و غیر سبز و دیگران، باید به مطهری رای دهید . اگر رای تان را دزدیدند اعتراض کنید وگرنه با انتخاب آقای مطهری راه باز خواهد شد و شاید من نیز بتوانم در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شوم و دل برادران لاریجانی بسوزد.

اگر به حرفم گوش نکنید و دلخور شوم دوباره اعتصاب غذا خواهم کرد و برای چندمین بار شهید خواهم شد و دوباره دستور میدهم  سایتم را هک کنند تا غصه بخورید . این رزمنده بسیجی خندق و جمل از پای نخواهد نشست.  

دکتر خرعلی بیست جمادی الاولی 1433

1 comment:

Anonymous said...

LOL