باز نشر مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد است

Sunday 20 November 2011

اولین نامه‌ دکتر خرعلی به رهبر

 رهبر محترم جمهوری اسلامی ایران،
با سلام و عرض ارادت. راستش هیچ وقت به فکر اینکه برای شما نامه ای بنویسم نیافتاده بودم. اصولن وقتی تلفن هست و امکان دیدن شما نیز مهیا ست لزومی برای نوشتن نامه احساس نمی کردم. اما چند روز پیش خداوند قادر منان  به ما یک عموی کاردرست هدیه فرمودند و این تازه عموی عزیز که اتفاقن از ذوب شده گان حضرت عالی هستند و در امور سیاست بازی شم تیزی دارند به من نصحیت نمودند که بهتر است از قافله عقب نمانم و آنچنان که این روزها مد شده برای شما نامه ای نوشته که هم نامم در تاریخ در کنار آزادیخواهانی که اینکار را کرده اند ثبت گردد و هم برای خود در بارگاه ملکوتی شما کارو باری دست وپا کنم.
ایشان (تازه عموی گرامی ام) به من توصیه کردند که بهتر است در بیت رهبری که خانه‌ی عاشقان ولایت است مشغول به کار گردم چرا که هم زیارت است و هم سیاحت! فیض الهی نزدیکی با شما بر کسی پوشیده نیست همین که هر روز نماز را به امامت شما بخوانم برای من از تمامی خوشی های دنیا برترمی‌باشد و از نظر سیاحتی و خیر دنیوی آن نیز که همه می‌دانند که کسی از خوان گسترده‌ی کرم و رحمتِ شما بی نصیب نمی‌ماند.
برای این حقیر نوع مسوولیت و مقام اصلن مهم نیست و همین که در بیت به صورت رسمی استخدام شوم و از حقوق و مزایا و در نهایت بازنشسته‌گی آن بهره مند شوم کفایت می کند.
پس از پرس و جو و استعلام از ابوی محترم و تازه عموی خود، متوجه شدم که تمامی پست های کلیدی بیت از قبیل چاپلوسی، پاچه خواری، غالی گری، خالی بندی، شاعری، نوحه خوانی، خبرچینی و امثال آن همه اشغال شده و جای خالی موجود نمی‌باشد و تنها راه ورود من به خیل مخلصان، ایجاد شغلی جدید است. چیزی که به ذهن کند این حقیر رسید اینست که خلاء پستی با عنوان" نق زن" در دستگاه عریض و طویل شما به چشم می خورد. مسوول این سمت – که اگر بخت یار و شما موافق باشید اینجانب خواهد بود- وظیفه دارد هر روز گلایه ها و شکایات مردم بدبخت و ستم دیده را به صورت طنز در آورده و برای شما قرائت نماید. اینکار دو فایده‌ی عمده دارد، اول اینکه با طنزهای و جوک های ساخته شده کلی خاطر مبارک شما شاد و مصفا می گردد و دوم اینکه شما در پس این ظاهر طنز به باطن نمک نشناس مردم بیشتر پی می برید و خواهید دانست چگونه اقلیتی کوچک قدر شما و نعمت الهی ولایت را نمی دانند و همشیه در حال نق زدن هستند.
خلاصه رهبر بسیار محترم چاکریم.
ابوی و تازه عمو هم سلام مخصوص می رسانند و التماس دعا دارند.والسلام.

اَنا اَحُبَک یا عُمری.
دکتر خرعلی

No comments: