باز نشر مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد است

Sunday 21 August 2011

دلم برای دکترخرعلی تنگ شده

من دکتر خرعلی هستم. بزرگترین توهین به من همانا یکی دانستن اینجانب با دکتر خزعلی ست.هرچند به برابری انسانها معتقدم اما یکی دانستن خر  و خز قدری کم سلیقه گی ست.هر چند ابوی اینحانب نیز آیت الله است ولی دزد و جانی و هم دست جنایت کاران نیست.من هم دکتر هستم اما با رانت پدر به دانشگاه نرفته ام.اول چشم پزشک بودم ولی ازآنجائیکه متوجه شدم درصد بالایی از بیماری های چشم به دلیل فشار بوجود  می آیند، دوره های تخصصی فشار را در دانشگاه امام جسین گذراندم و در آنجا با مراکز قشار آشنا شدم و بالاخره دانستم که نهایت و عاقبت تمامی فشارها به بواسیر ختم میگردد، به دانشگاه امام صادق پیوستم و دوره تخصصی بواسیر در جهان اسلام را با موفقیت و .مساعدت ابوی بزرگوار گذراندم
این خلاصه راازجهت تنویر افکار خوانندگان نگاشتم ولی سعی خواهم کرد در پست های بعدی در مورد زندگی خود و خاندان خرعل، .
دوران کودکی و نوجوانیم، دوستانم در جبهه و زندان، خاطرات رشادت ها و خیانت هایم بیشتر بنویسم

تا بعد یا حق
دکتر خرعلی

No comments: